Basic

 Suddig mobilbild för jag har i stort sett tröttnat på att ta bilder på mig själv osv
 
 
Vet att det inte alls är många som läser min blogg, men skitsamma, skriver av mig lite ändå.
De senaste två åren har varit sjukt tuffa. Har förlorat vänner, varit sjuk, börjat medicinera, blivit sjukskriven,
träffat alldeles många värdelösa psykologer/läkare, och sjunkit till botten helt enkelt. Var också därför jag också slutade blogga. Har tappat intresse för allt och orkade inte längre hålla uppe en fasad av att alltid vara glad, peppad och såntdär bs. Men ville inte heller fortsätta blogga om jag bara skulle vara negativ & sad så gav upp det totalt. Och well, just nu går det verkligen upp och ner. Är inte riktigt fungerande i vardagen, men kan ha några "bra" dagar i månaden iaf. Jag känner också att det vore skönt att skriva av sig lite, helt öppet för alla att läsa, så kanske fler vet hur det ligger till. Är så otroligt dålig på att öppna mig för folk, och måste nog bli bättre på det.
 
Vad jag vill ha sagt (skrivet lol) är iaf att jag kommer kanske uppdatera här lite närsom.
Men mer ärligt, öppet, och kanske en aning deppigare, who knows. Puss
 
 

Chrek

<3 <3 <3

Svar: <3!!
▲ ADDIE HERO ▲

2017-10-22 @ 17:03:08