I'm alive ☆

 
Hello fellaaas! Ville bara kika in och förklara varför min blogg dött, more or less.
Har ingen ork, inspiration eller motivation till att fortsätta blogga som förut, och kommer nu
endast slänga upp något inlägg då och då, när jag känner för't. 
 
2016 sög stenhårt, och ska satsa på att göra det här året så mycket bättre.
Sååå; quick update vare ja; Jag har nu lila-ish hår, är sjukskriven, har inte druckit alkohol
på snart en vecka, är pisstrött på snön och kylan, hade finaste nyårsfirandet med verkligen genomvackra
människor, lever på typ nudlar och pizza, har massa tatueringsplaner, OCH LAST but not least;
har blivit kvitt mitt redbull/cola-beroende.
YEP där fick ni en hel random jävla mix av mitt spännande liv atm.
 
Hoppas ni alla har det finfiiint iaf, smell ya lateeeer! ☮
 
 
 

Chrek

<3

2017-01-13 @ 19:12:10

Vad tråkigt

2017-01-26 @ 15:32:43