Porcelain

 
Bestämde mig för att överge min flytande foundation för en stund och testa mineralfoundation.
Det gick superbra. Klickade hem denna hääärifrån, helt ovetande om hur pass bra den egentligen var, och blev väldigt positivt överraskad! Lite pricyyy, men helt klart värt! Kommer nog variera med foundations nu, och köra denna när jag inte vill känna mig så "hårt" sminkad. Så ah, tipstipstips. 4/5 toasters.
 

Hur fungerar det med adlinks, måste du inte skriva ut när du får ersättning för/genom länkar? Nyfiken bara ^_^

Svar: Oh, har jag faktiskt inte riktigt koll på, pinsamt nog ehehe. Har ju min blogg länkad till blogfame, som gör vissa länkar automatiskt till adlinks. Hittills har jag bara länkat det jag köpt och inte riktigt haft koll på om de är kopplade till blogfame, om du förstår vad jag menar. Men ska försöka tänka på att skriva ut det framöver! :*
▲ ADDIE HERO ▲

2016-09-28 @ 23:10:30