New babes

1. Baby Doll ♡  2. Embellishment ♡  3. Lace Detail ♡  4. Corset ♡  5. Satin Ribbon
Finns att köpa bl.a här, här & häär.
 
Bloggar bara om smink nuförtiden. Och mestadels om smink från NYX, hehe.
Får aldrig nog av matta flytande läppstift, så när dessa släpptes (a while ago, yeees) klickade jag hem
fem stycken, som den sanna shopaholic jag är. Det var typ de finaste färgerna jag sett,
passar min hy superbra och jag gillar hur det känns som om man knappt har något på läpparna.
Håller kanske inte sådär jättebra när man äter/dricker/lever men well, doesn't matter när de är så himla fina ju.
Thaaaanks NYX för dessa, really.
 
 ♡

Nyx är amazing. Visst är de veganska med va?

Svar: Jag har för mig det! :D
▲ ADDIE HERO ▲

2016-10-08 @ 12:21:49

Har alla och damn vad underbara de är! :D

Svar: Oh men niiice!
▲ ADDIE HERO ▲

2016-10-15 @ 12:00:25