Ny Design!

 
Efter att inte ha bloggat på tusentals år (typ), så kände jag att nu jävlar; "En ny design kanske hjälper inspirationen/bloggpeppen tillbaka lite." Får alltid dom bästa ideérna mitt i natten. Så självklart gjorde jag en halvfärdig design innan jag somnade. Och idag har jag suttit och fixat klart resten. Så till er som var inne här under tiden, sorry 'bout the meeeesss. Vet inte om headern är tillfällig eller inte, men orkade liksom inte göra något stort fancy, men den kanske uppdateras framöver, who knows? Not me. 
 
Kände också för ett lite enklare "tema" med lite svagare färger och inte så rörigt, haha.
Ni får supergärna lämna en kommentar om vad ni tycker, och ser ni något som verkar knasigt, skriiiv!
 
 

Åh det blev riktigt snyggt!! :D

Svar: Näämen tack!! :*
▲ ADDIE HERO ▲

2016-05-28 @ 22:17:49

Det blev jättefint! :)

Svar: Tack så mycket! :D
▲ ADDIE HERO ▲

2016-05-29 @ 19:52:06

Designen är superdupersnygg :D

Svar: Taack fina du! :D
▲ ADDIE HERO ▲

2016-06-01 @ 08:41:50
Johanna

Riktigt snyggt!
Förresten, var du på grönan och såg Hollywood vampires i måndags? :D

Svar: Taaack!!
Nej tyvärr inte :(
▲ ADDIE HERO ▲

2016-06-02 @ 00:19:38

as snyggt!! :D

Svar: Waah, tack så myckeet! :*
▲ ADDIE HERO ▲

2016-09-07 @ 11:19:57