E.l.f Cosmetics

 
Under Eye Concealer & Highlighter
Alltså, jag blev kär i concealern. Den är så ljuuuus och faktiskt den första som verkligen passar min
hudton. Sååå nöjd. Använt liite av highlightern också, men med tanke på att det är den första
flytande highlightern jag testar så har jag inte riktigt något att jämföra med, men kan iaf säga att jag gillar den! 
 
Matte Lip Color, "Tea Rose"
Underbart fin matt färg, sitter bra, dock inte lika bra om man dricker/äter/röker etc, så behöver ofta applicera på mer. Men kommer definitivt köpas igen framöver, och veeerkligen prisvärt ju?! Thaaaanks Elf!
 
Tone Correcting Powder
Detta är en av mina favoriter från Elf, har använt slut på typ två stycken tidigare, och nu kände jag att jag inte kunde fortsätta mitt liv utan denna på min hud. Typ. Den är suuperbra på att täcka på röda områden, men jämnar också ut färgerna i ansiktet. Dock vet jag inte hur denna passar till de som är lite mörkare än mig (dvs typ alla... HEHE) då den även blir lite som ett svagt ljust puder på huden. 
 
 
Har du några favoriter från E.l.f att tipsa om? ♡
 

var länge sen jag använde några av deras produkter, men hört väldigt mycket varierade om deras produkter!! känns som vissa är jättebra och andra produkter är jättedåliga haha :)

Svar: Jaa, men så upplever jag det iaf! Vissa produkter skulle jag aldrig rekommendera, medan andra är helt amazing, haha!
▲ ADDIE HERO ▲

2016-03-30 @ 12:25:22

Kan inte du göra swatches? :)

2016-03-31 @ 18:44:52