the Balm Cosmetics

Nude Tude Palette - Meet Matt(e) Hughes - Instain Powder Blush - Eyelid primer
 
Vackra skapelser har flyttat hem till mig och min själ skriker av materiell lyckaaaaa.
La en feeet order hos CocoPanda där de säljer bl.a the Balm liite billigare än på andra ställen.
Har dock bara testat ögonskuggsprimern och "läppstiftet" hittills. Primern är en av de bästa jag testat, no doubt. Får ögonskuggan att fästa som klister och hålla suuuperlänge. Läppstiftet i färgen Commited är helt underbar, och luktar amaaazing. Sitter länge och gör inte läpparna torra alls. Kommer verkligen köpa fler framöver, åhååå.
 
Vad tycker du om smink från The Balm? 
 

Det låter ju superbra! Jag kanske med skulle testa deras smink ^^

Svar: Ohja, gör det! Allt jag testat har varit suuuuperbra hittills!
▲ ADDIE HERO ▲

2016-06-25 @ 13:55:40

jag har aldrig testat men nu blev jag sugen :D

Svar: Ihih, du blir nog inte besviken! :D
▲ ADDIE HERO ▲

2016-06-27 @ 10:28:58

Alltså dina inlägg är så snyggt gjorda, jag dör!!! Så fint!

Svar: Men åååh tack fina du!!
▲ ADDIE HERO ▲

2016-07-01 @ 08:36:41

Jag har nude dude paletten och flera av läppstiften, tycker om dom jättemycket!

2016-08-12 @ 17:28:24