Pink Pop

 
 Maria Nila är ett veganskt märke som skapar finfiina hårprodukter. Själv har jag hört talas en massa om dom, men aldrig testat någon. Men nu när jag färgade mitt hår rosa-ish så har jag varit på jakt efter en rosa färgbomb, för att behöva slippa färga om varje vecka, heh. Detta blev mitt fynd, och har lite blandade åsikter om den. Den luktar inte speciellt gott, men den fäster galet bra på blekt hår! Dock är det sjuuukt svårt att få "färgen" jämn, vilket gör att man står i duschen typ en evigheeet utan ett såntdär jättebra resultat man önskat sig, uhhh. Eller så är det bara jag som är sjukt kass på det, HEH OK.
 
Men fick en hårinpackning för färgat hår av min kära mor som jag också har testat,  och den är verkligen huur bra som helst och luktar YUMMI. Så Maria Nila, jag vet inte riktigt vart jag har dig, HM. Som sagt, blandade åsiktet, mhmm. Finns iaf att köpa hääär!
 
 

Fler veganska märken tas hur som helst tacksamt emot!

Svar: Vad braa! :D
▲ ADDIE HERO ▲

2016-06-04 @ 19:29:29

Har viljat prova deras färgbomber ett tag, men de har ju ingen grön :(

Svar: Åh juste, syynd :(
▲ ADDIE HERO ▲

2016-06-04 @ 22:59:08