Give it a try

 Åhh, för ett tag sen kände jag verkligen för att prova laga någonting helt nytt. 
Sprang förbi affären och köpte hem bl.a sparris. Tänkte "vad gör jag av detta" och googlade hejvilt på recept med sparris i. Slutresultatet blev en paj. Och jag har verkligen ingen aning om hur jag gjorde den, men det blev gott. Borde skrivit ner receptet. Ehe.
 

chrek

Ser gott ut! <3

Svar: It waaas! <3
▲ ADDIE HERO ▲

2016-06-12 @ 18:37:44

sparris i all dess form är ren kärlek<333 du får gärna dela med dig receptet för ser så sjukt gott ut :D

Svar: For real!! Ehe vet inte riktigt huur jag gjorde, men googla bacon & sparrispaj och byt ut alla ingredienser till veganska! ;> <3
▲ ADDIE HERO ▲

2016-06-12 @ 18:51:48

Sparris med fejkon runt om och lite ringlad honung (eller sirap!) på. Fejkon smakar typ som bacon och så lägger man sparrisen i ugn. Om du googlar typ bacon sparris så kan du använda samma recept, bara använda fejkon då. <3333

Svar: Hade faktiskt tänkt göra det nu ikväll! Verkar sååå goott! :') <3
▲ ADDIE HERO ▲

2016-06-12 @ 19:21:11