Favourite Brand

Var bara tvungen att testa NYX Soft matte lip cream, har läst massor av bra reviews på nätet, så skyndade mig efter plånboken och klickade mig in på FeelUnique. Och thank you internet, ni hade rätt! Gillar dom starkt, även om jag kanske inte passar så jättebra med färg på läpparna. De sitter rätt bra, blir snyggt matta färger, men håller dock inte så länge om man äter/dricker/röker så måste ofta applicera mer. Det är också lite skillnad på färgerna från hur de ser ut på nätet, men dom är superfina ändå, så det gör inte mig något öht, ehe.
 
Sen "var jag tvungen" att köpa min gamla favorit, NYX Pore Filler, som är en typ helt perfeeeekt primer att ha under sin foundation. Ger så jämn och len hy, håller superbra och verkligen värt pengarna! Därför kände jag att jag också ville testa NYX Angel Veil, vilket jag inte ångrar att jag gjorde. Min hy blev sååå himla smooooth och jag ville bara dränka hela min kropp i denna, HEHE. Rekommenderas staaarkt.
 
(For your informatioooon; alla länkar kan ge mig en liten ekonomisk ersättning vid klick!)
 
 

kan du inte göra swatches med? :D

Svar: Ska försöka göra det framöver :D
▲ ADDIE HERO ▲

2016-06-11 @ 16:45:06

^ tänkte precis kommentera detsamma!

Svar: Hade inte tänkt på det, men ska försöka fixa swatches nu framöver! :)
▲ ADDIE HERO ▲

2016-06-12 @ 18:54:51
Anonym

Rotat igenom din blogg pga har sminkcravings. Så mina fråga till dig: om du bara skulle använda en primer, skulle då du välja Pore filler eller Angel veil?

Svar: Oj svååårt, men Pore filler vinner nog! Inte lika rinnig och räcker sjukt länge (:
▲ ADDIE HERO ▲

2016-10-25 @ 19:00:24