My Year

 
2015 var ett relativt bra år.
Fick se Manson (<3) TVÅ gånger, hängde också med gitarristen Paul en hel jävla natt på hans hotell.
Bara några rum ifrån Manson liksom?! Haha. Bästa dagen på året.
 
 
Såg dessutom massa andra bra artister, och reste utomlands fyra gånger. Började få hjälp för att bli
frisk från min depression, börjat ta mediciner, och dessutom fått ett nytt jobb med
massor av trevliga kollegor. Yessss, nu är mina förhoppningar för 2016 inte så speciellt höga,
känns som inget kommer slå 2015's crazy shit.
 
Hur var ditt 2015?
 

2015 bodde jag med kärleken i london och det är väl det bästa jag gjort.

Svar: Men ååh, underbart juu!
▲ ADDIE HERO ▲

2016-01-09 @ 17:48:06

Jäklar vilket händelserikt år du hade! Mitt 2015 var nog det bästa året än så länge i mitt 18-åriga liv, såg Years & Years, skaffade min första tatuering och så mycket mer! Ser framemot vad 2016 har att erbjuda :)

Svar: Åh, händelserikt för dig med ju! Vad kul :*
▲ ADDIE HERO ▲

2016-01-10 @ 21:26:20