Birthday Gifts

Ljuslykta - Servetter - 3-pack ljus - Smyckeshängare - Presentkort på Åhlens & H&M - Hårspray - Pengar - Skor
 
Detta är några av alla fina presenter jag fick på min födelsedag, och är superglad över allt jag fått!
Känner mig så himla bortskämd bara, haha. Fick så mycket liksom! Och skorna är jag helt förälskad i,
kolla hur snygga dom är?! WAH. (länk under bilden!) Fick också 2000:- i kontanter, vilket verkligen kommer
gå åt nu när jag snart åker till London. SHOPPING MAYBEH eheeeh <3 
 
Tack så sjuuukt mycket till min fina släkt & familj för dessa fina prylar,
och tack till alla gratulationer jag fick i tisdags. Stor fet kram till er.
 

Alltså neeeej vad fint? Och så avis på London!

Svar: Righttt? :D Åh, men du som flyttar utomlands ju?! :o
▲ ADDIE HERO ▲

2015-10-29 @ 12:27:03
Chrek

En stor fet tillbaka... ;-) <3

Svar: Haha ily!! <3
▲ ADDIE HERO ▲

2015-10-30 @ 19:02:45