Chai

 
Har sett denna ståendes i mejerikylen ett tag nu, och vågade äntligen köpa hem den och testa. Tyvärr skrek mina smaklökar nej och protesterade mot mitt starka försök till att testa något nytt. Bleh. Provade den både varm och kall, men inget föll mig i smaken. Så om någon vill ha en nästan-helt-full Chai-havredryck, let me knooow! 
 
Har ni testat denna? Vad tycker ni?
 

tycker den är jättegod i kakor där mjölk är en ingrediens :3

Svar: aaaaha, mjo det låter faktiskt gott ju! c:
Adeline

2015-03-05 @ 22:50:41

Nej tack, vill inte ha den. Är lite rädd för havredrycker då jag tycker att dom brukar smaka &%¤#". Men chai te med vanlig mjölk e gott:)

Svar: Förstår dig! Är inte heller ett fan av havredrycker.. :/
Adeline

2015-03-07 @ 17:26:11
Johanna

Vet inte om du har testat något från Oatly innan men man brukar behöva ge det några gånger innan man vänjer sig vid smaken. När jag slutade dricka mjölk och övergick till deras havremjölk med chokladsmak tyckte jag att det var en konstig konsistens, smakade sisådär etc men ja... Nu dricker jag ungefär två paket i veckan, haha

Svar: Har testat massor från Oatly, och mina favoriter är deras Choklad Havredryck och iMat. Men "naturell" havredryck är verkligen inget för mig, uhuh :(
Adeline

2015-03-09 @ 01:31:36