Make Up Store

L ä n k a r :
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 
 
Kikade snabbt in på Lyko och upptäckte en finfiiin rea på massor av Make Up Stores produkter.
Då tänkte jag "HMM måste blogga om detta" och klippte ihop ett kollage med mina 10 favoriter. SÅDÄR. Ihih.
Använder du några produkter från Make Up Store?
 
 

Nä, jag använder inte smink från Make up store, men jag kanske borde.

2015-07-24 @ 11:50:58

Har köpt många läppprodukter som funkar ganska bra, men har samtidigt prövat bättre innan

2015-07-24 @ 23:04:47
Martin

Hej Addie!

Blir lite off-topic detta, men tänkte fråga om du är singel, och söker en seriös date? Jag skriver mer till din email när jag vet svaren på dessa frågor, annars är det ju ingen större vits, om du är upptagen, eller redan dejtar nån, eller inte söker en date!

Tycker iallafall att du ser mycket trevlig ut, och du verkar vara en toppentjej med det jag läst i din blogg, så hoppas att denna chansning går vägen, att du är singel och söker en seriös date!

Ha det toppenbra! Vi hörs! Kollar av ditt svar här i kommentarerna, och skriver till din email [email protected] om du ger grönt ljus ;)

Martin

Svar: Hejhejjj!Haha tack! Men jag söker tyvärr ingen atm och vill leva kvar i singellivet ett tag till, men kul att du skrev ändå! Och lycka till med dejtingen framöver. (:

Kram!
▲ ADDIE HERO ▲

2015-07-25 @ 11:40:11