Tasty Treats

 
För någon vecka sedan kom min suuupersnälla farsa på middag hemma hos mig. Och då gav han mig dessa.
TRE Ben & Jerry's. TRE STYCKEN. 
 
Är helnöjd och vet att jag nu kommer leva på glass framöver. Heeeelt ok om ni frågar mig, HEHE.
Och att jag dessutom fick mina tre favoriter var ju spooot on alltså, YUMMMII. Fast den allra godaste är definitivt Half Baked, så den är nog slut snart närsom, eheheh.
 
Har ni någon favorit-B&J's? ❤
 

ÅHÅ, JAAAAA, half baked for lajf <3

Svar: Ohjaaa! Vill gifta mig med half baked<333 Ska heta Mrs. Baked också, HEHE
Adeline

2015-02-07 @ 14:10:07

chocolate fudge brownie är nog min favorit <33

Svar: Nooomnom!<3
Adeline

2015-02-07 @ 15:28:34

Chocolate Fudge Brownie <33 Det var den första Ben och Jerry glassen jag åt och det är även den enda smaken jag testat för jag har svårt att prova nya smaker då jag är rädd att jag inte gillar den nya smaken och då ångrar jag mig att jag inte tog den smaken jag vet att jag gillar.

Svar: Åhh, förstår dig! Dom är ju inte så jättebilliga heller, så tråkigt att spendera massor på något man inte tycker om. :c Men half baked borde du verkligen testa! Den innehåller ju brownie-bitar också! ;)
Adeline

2015-02-07 @ 18:38:11
linn

half baked är definitivt favoriten! <3

Svar: Den är satans goood alltså! <3
Adeline

2015-02-07 @ 22:13:02
Johanna

Half baked, utan tvekan!

Svar: YUMMMMI
Adeline

2015-02-08 @ 02:25:57