Beauty Is Pain

Länkelilääänk.
 
Snubblade oskyldigt in på Dollskill för att kolla lite fina kläder, och fick syn på två superfina brudar som jag nu har bloggat om tusentals gånger, HEHE typ. Rebecca & Fiona har plockat ut sina favoriter hos Dollskill och jag kan ju säga att deras stilar är nåågot jag inspireras av very muchoo. 
 
Min favorit utav deras favoriter (haha krångligt nuva) är lätt UNIF Licit Dress, som dom bär på översta bilden. Har funderat på att klicka hem den i svart ungefär miljontals gånger, men den är gjord av "100% Cotton", vilket betyder att den knappt är stretchig alls. Vilket betyder att mina boobies inte får plats. JAJA. Tmi.
 
Annars, vad tycker ni om Rebecca & Fiona? 
 

Åh, älskar alla kläder de bär!

2014-06-19 @ 12:40:13

Dem är så otroligt vackra och deras stil är mums! <3

2014-06-20 @ 00:16:10

Rebecca och Fiona är verkligen sjuuuukt vackra! Älskar deras musik, stil, ALLT♥

2014-06-20 @ 13:59:17

Men ååhhhh palla att dom e så snyggaa

2014-06-20 @ 17:37:49