L to the fucking ove.

OMG. Är jätte exalterad just nu. Fangirlar enormt. Emanuel skrev till mig på facebook och länkade en wikipedia-sida om filmen. Vill se den nu. ÅHÅH deras musik ska vara med och Manson ska fan skådespela och ohmyyy. Ser fram emot detta asså. 
 
wikipedialänken. wooopwooop.

Hallå där! Jag ber om förlåtelse om du inte gillar såna här kommentarer, själv gör jag inte det heller.. Egentligen. Men.. Vad tycker DU om att ha frågestunder? Funderar själv på å ha en, men jag vet inte. Säg gärna vad du tycker. Kram!

2013-01-23 @ 13:53:09

ÅÅÅÅÅHHHH MANSON <333

Svar: Bäst!<3
Adeline

2013-01-23 @ 14:00:56

Fett nice! Fast han har varit med i filmer innan ;) Har du sett jawbreaker? Fett dålig gammal film, men han gör några scener där. :3

Svar: Haha i know :D Jaa, fast den är nt så jättebra men ah ;*
Adeline

2013-01-23 @ 18:21:09
J.

Förlåt, men alltså den filmen har han hållit på med i flera år och kommer troligtvis aldrig släppas pågrund av innehållet. Tror han har hållit på med den filmen sen början av 2000 och enligt intervjuer ska han försöka fortsätta filma och släppa den så fort han får tid över osv. Men ja, som sagt så kanske den aldrig släpps, vilket är väldigt synd :(

Svar: Ja asså de gick ju rykten att dom hade slutat filma och lagt ner den men dom var tydligen inte sanna. Jag hoppas den släpps snart iaf! :*
Adeline

2013-01-23 @ 20:59:21

frågade honom om den i december faktiskt, och han sa att dom hittills bara gjort trailern, och att han inte riktigt visste om dom skulle fortsätta typ :(

Svar: aha okej :(
Adeline

2013-01-24 @ 16:01:02
Anonym

Åh den måste jag se när den kommit ut!!

Svar: Jag med!! ;*
Adeline

2013-01-25 @ 22:00:40