Ännu ett ebay-tips!

Om man kanske vill ha ett par kängor, och tycker dr.martens är assnyggt men kanske inte vill lägga ut så mycket pengar så är dessa perfekta enligt mig <: Ser nästan exakt ut som sådana och de kostar bara runt 300 kronor och gratis frakt.
 
Funderar på att klicka hem ett par själv till höst eftersom mina andra kängor har gått sönder :(
 
KLICKA HÄR för att komma till sidan.

Hej, skulle du kunna tänka dig köpa något av dess plaggen jag har sytt? Och för hur mycket? Men tänk inte på att dom är inte är väl gjorda, när du "köper" dom kommer dom vara i bra skick! http://jaasses.webblogg.se/2012/july/skulle-ni-kunna-kopa-nagot.html#comment (direkt länk)
-
Skriv kommentera i min blogg annars får jag ju aldrig svar på frågan! :P (Det med den nya blogg designen och sånt)

2012-07-11 @ 04:58:38