TÄVLINGEN AVSLUTAD. <3


Så, nu är tävlingen äntligen avslutad! Det var kul att så många var med, över 50 personer! :D Skulle jag vara rik hade jag lätt köpt ett iPhoneskal till alla er haha, lovar! c:

Ville bara skriva att jag lottade ut vinnaren helt random, så det var inget jag valde själv och trixade med så känn er inte ofavoriserade haha!
________________________

VINNAREN AV TÄVLINGEN ÄR DENNA PERSON
klicka för att komma till sidan.

________________________

Hör av dig på kommentar eller mail [email protected] så fort du ser detta.

Kram, och tack alla som var med och tävlade, ska verkligen ha flera tävlingar framöver. Ge mig tips om tävlingar osvosv om ni vill! Puss! :D

ÅH!!!! Jag typ hoppar omkring av glädje, tack !!!!!!! :):):):):)

hähä, ja lite överenergi här ;);)

Nej men ja, vart bor du och när kan du skicka det ? :):)

Tack åter igen !! :D

2012-01-24 @ 06:39:18

Grattis till vinnaren!

2012-01-24 @ 14:11:42

Hej, tänkte bara kika in och säga hej i vintermörkret! :) By the way, älskar din design! (:

2012-01-25 @ 21:12:41

Du borde göra en till sån tävling :)

Svar: Ja, kommer upp en snart tror jag :*
Adeline

2012-08-29 @ 09:28:28