Dagens diss. DennisM. igen. haha.

Bara så ni vet, jag är riktigt jävla fet, haha om man tror på Dennis.M's teori.
Mina lår går ihop! När jag står med bena i kors lite smått. Han är ju störd i huvudet ursäkta men, allas lår går väl ihop om man står som i hans inlägg? Eller? D:

Jag är inte fet. Jag är normalviktig. Och mina lår går ihop när jag står sådär som på bilden och näääästan när jag står vanligt också. Så ah. Är trött på hans jobbiga äckliga provocerande blogg, läste den förut och då verkade han trevlig och schysst, skrev om vettiga saker osv.
Vet att han får mer publicitet nu när han provocerar, det är klart att det blir så. Och snart när han känner att han fått nog så kommer han gå tillbaka till den där snälla killen igen, och folk kommer tro på det. Ah. Falskkkkt om du frågar mig haha.

Hellre ökänd än okänd Dennis? Illadär.
Ahja, orkar inte skriva mer om honom nuva, ska ignorera snubben, och hans blogg besöker jag inte igen.

Ska fixa ihop någon kvällsmat nu, typ macka, eller nudlar. Ha det bra! Pusshej!
Okej, jag är inte fet, men en jävla äcklig fet utväxt har jag iallafall haha!

sv: tack :D

du har en fin blogg du med! älskar blusen :)

2012-02-29 @ 20:06:24

Du är inte tjock ! fuck snubben.

2012-02-29 @ 20:23:39

svar; Tack så mycket!

Gillar din bakrund! :)

2012-02-29 @ 20:28:54

sv: tack! :)

2012-02-29 @ 20:35:06

Men jösses, vad är det för fel på människan? Du är jättefin. :3

2012-02-29 @ 22:39:32

Killen måste ju vara hög! Hört att han skriver en massa skit om andra bloggare, huvva!

Ta inte åt dig, du ser vekrligen jätte bra ut och du är inte "fet" någonstans :) kram.

2012-02-29 @ 23:01:45

Haha ja usch ja! Och när han snackade om dubbelhakorna, stört :s

Han är verkligen så, ja, usch..



Du har däremot en riktig snygg stil! :D

2012-03-20 @ 19:59:19