♡ Med i dagstidningen! ♡

För lite mindre än två veckor sedan så träffade jag en ashärlig redaktör för tidningen SN som ville intervjua mig om min blogg. Sjukt kul! Idag publicerades det och jag har fått en hel del sms och kommentarer från vissa som blev asförvånade över att se mig i tidningen haha! Lite roligt sådär :*
 
Tycker själv inte att jag är så speciellt intressant, men kul med sånthär ändå liksom! hihi. Blev jätteglad när jag fick förfrågan och ah, skitkul.
 
Pussssshej!
 
 
 
 

Roligt juu :D

Svar: jaa :D
Adeline

2012-12-17 @ 20:02:10
cassandra

kan du inte lägga upp bilder på hela artikeln så läsarna som inte läser den tidningen kan få läsa? :)

Svar: jo det kan jag göra! :D
Adeline

2012-12-17 @ 20:10:30
Jajje

Hey! Jag tänkte bara säga att du har en grym blogg. Gillar att du ger klädtips och den "roliga faktan". Klädtipsen är egentligen inte riktigt min stil men de är ngåot som håller mig kvar här. Sen måste jag ge dig ett litet tips. Ge dig själv mer credit och glöm inte att alla roser har taggar! Du är också bra! Visa världen hur bra du är och va stolt över det. För du är bra, right? :D Du har ju denna grymma bloggen, är skitsnygg, är grym på att matcha din egna stil. Va stolt över dig själv och visa oss de :D Tack för en galet bra blogg och aa tjingeling!

Svar: Åhåh vilken rolig kommentar, blev glad. Tack så jättemycket! Det är kul att höra vad andra tycker osv, och tack för tipset. Ska försöka ta åt mig haha! Pusss söti! <3
Adeline

2012-12-18 @ 15:37:49