ohgod vad chill ?

Vet ni vad jag tänkte på precis?
Fan vad chill för alla som inte behöver bry sig om sitt utseende för ett jobbs skull.
Inte behöva bry sig om hur man ser ut, utan få göra exakt
hur man vill, pierca sig överallt, färga håret hursomhelst och gå runt
i lösögonfransar everywhere!

Fast grejen är ju attt.. hur ska man då få tag i cash?
Asså när jag blir äldre ska jag lätt starta ett klädföretag eller liknande,
en affär någonstans där jag anställer vem som helst. Hur dom än ser ut, bra va? (;;

Så om ni har kvar era piercingar/tatueringar och helt crazy hår, kom till mig och sök
jobb okej? *;


Haha ! Jag är lätt på! ;D Lets do it !

2011-10-05 @ 15:44:15
Josefin

Känns bra att ha försäkrat sig ett jobb nu ;) Det är typ bara Carlings och Shock som anställer folk med sådana stilar! Orättvist..

2011-10-05 @ 19:18:35

Kommer lätt att och shoppar hos dig! :D

2011-10-05 @ 20:18:08

en av anledningarna att jag älskar firsör också ;) där är det bara positivt om man har egen stil :D Är bara mer och mer med tatueringar, piercingar och rockigare stil ^^

Ett av de få yrken jag kan ha och fortfarande vara mig själv :D

2011-10-05 @ 20:25:09

fast grejen är att man inte får neka någon jobb pga piercingar eller liknande om man inte har hygieniska skäl till det. Så det går att anmäla som diskriminering om man inte får jobba kvar pga hårfärg om det inte har något annat skäl. :)

2011-10-05 @ 22:22:58

Vart haru köpt den urläckra tröjan du har på dig på den 3:dje bilden? :))

2011-10-11 @ 17:13:53