Ful söker partner !

satt och kolla på "Fula söker partner" eller någe liknande.. typ
bonde söker fru kanske d hette.... hAHAH asgarvar.. dansa på en äng me blommor och kor jaså.. mysigt.. koskit och majsfält elle någe
usch
kärring som behöver borsta tänderna.. fixa tandställning... motsvarigheten till paradise hotell kanske.. HAHa töntiga svennebönder HAHa åh... dom är så... obeskrivligt tråkiga... vemfan följer d programmet?
usch... får sverige att verka som ett land med bara sånadär konstiga tråkiga, fula, tjocka bönder.... skämmigt värre..
satt och kolla på "Fula söker partner" eller någe liknande.. typ
bonde söker fru kanske d hette.... hAHAH asgarvar.. dansa på en äng me blommor och kor jaså.. mysigt.. koskit och majsfält elle någe. usch
kärring som behöver borsta tänderna.. fixa tandställning... motsvarigheten till paradise hotell äre här typ.. HAHa töntiga svennebönder HAHa åh... dom är så... obeskrivligt tråkiga... vemfan följer d programmet?
usch... får sverige att verka som ett land med bara sånadär konstiga, tråkiga, fula, tjocka bönder.... skämmigt värre..

ohja, idag är jag elak, hehe.

btw. tycker folk som vill leva på landet i små stugor är smått konstiga.
jag vet inte varför, har fått den uppfattningen. Vill man jobba med koskit o leva helt osocialt från omvärlden... what's the point? ska ni fixa till eran incestsläkt där ute elle? ;)
Visst, dom älskar väl luften, "friheten", djuren och sånt men men.. alla verkar helt ociviliserade...
Tänker på Emil i Lönneberga HAHA. Det är väl dags att leva lite mer civiliserat nuva? De är 2011 nuva...

visst ja bor ju i Nyköping...........vi har väl typ 30 000-50 000 pers har jag hört så d räknas väl inte som "på landet". Men men , så fort jag har råd drar jag härifrån!

dom sexigaste i sverige... eller?





Nog för att jag tycker att det programmets koncept är patetiskt, men ditt inlägg känns tämligen fördomsfullt och fånigt. Lite naivt och pinsamt sådär. Stereotypiskt. Nej, nu var JAG elak,

2011-01-01 @ 16:38:19
kroon

nu äre såhär att precis som dig har folk intressen, de som håller på med jordbruket har ett intresse för det. precis som du säker har ett intresse för å springa runt på stan å dricka exklusiv dyr latte ur stor pappmugg i ena handen och hundra påsar från dyra affärer i andra.

tänk på att det är de här människorna som försörjer dig. de arbetar fram produkter så att du kan leva, tro det eller ej.

å nu menar jag inte bara bönderna i sverige. utan bönder runt om i världen. du klarar dig inte utan de sötnos.

2011-01-01 @ 21:39:27