Did you know.. #2

 
1. Jag hatar sommaren. Och vintern. 
För varmt & för kallt, haha! Om det hade varit höst och vår året om alltså, åååh. <3
 
2. Jag passar inte alls i solglasögon. VET INTE VAD SOM ÄR FEL men jag ser knäpp ut i vartenda
par jag någonsin köpt. Och jag äger runt 30 par nu, #GERINTEUPPALLTSÅ
 
3. Chips före godis, MHYES.
Är inte så stort fan av godis egentligen. Förutom choklad. Ofc.
 
4. Har en galen fobi för fästingar. Tror nästan det slår min spindelfobi alltså. :(
(Tur att jag har innekatter, ehehe.)
 
5. Min absoluta favoritserie är The O.C, eheh.
Kollade på den när jag var "liten" så ah, memorieeees <3
 
 

Har också haft problem med solglasögon, men fick värsta uppenbarelsen för ett par veckor sedan och insåg att det hela berodde på att jag använt för stora glasögon som täckt mina ögonbryn, och då ser det lite galet ut haha! ^^

Svar: Haha ååh! hoppas också på någon uppenbarelse snart så jag kanske kan hitta ett par som passar HEHE
▲ ADDIE HERO ▲

2015-07-03 @ 14:20:54

Jag älskar solglasögon, trampade sönder mitt favoritpar nyss dock :( Så nu är jag på jakt igen, haha!

Svar: Åhnejjj! Vad surt :(
▲ ADDIE HERO ▲

2015-07-03 @ 15:06:27

Jag har också en sjuk fobi för fästingar :( Kan knappt gå i skogen eller i högt gräs för är livrädd att få en massa på mig

Svar: Dom är så himla äckligaaa :( varför existerar dom ens liksom
▲ ADDIE HERO ▲

2015-07-03 @ 16:54:52

Lol, hatar också sommaren. Får ont i huvudet så fort jag går ut i solen (samma sak om ljus inomhus också). Längtar tills hösten xD

Svar: Haha känner med dig alltså! ;>
▲ ADDIE HERO ▲

2015-07-03 @ 19:16:03

Är likadan på de tre första punkterna fast äger bara ett par solglasögon som jag hatar. Min kompis och pojkvän säger att jag set ut som Ozzy Osbourne i de?? haha :c

Svar: Haha men de är ju awesooome? Ozzy är cool ;*
▲ ADDIE HERO ▲

2015-07-03 @ 23:55:38

I also hate winter and summer. I hate the summer because of the allergies, and the winter because it´s too cold T_T I love ur blog and ur designs! The reason why I type in english is beacause I´m norwegian and I just wanted to make sure that u understands me.

2015-07-04 @ 02:29:52

Jag är lite som dig gällande sommar och vinter låter det som. :D

Svar: Haha jobbigt! ;)
▲ ADDIE HERO ▲

2015-07-04 @ 12:23:54