Jul-klänningar

L ä n k a r ;
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8
 
Förra året införskaffade jag mig en klänning från Madlady som jag hade på julafton. Tänker nog ha den igen, haha! Den var så himlaaaa fin, ihih! c; Men blir lagom sugen på vissa ovan också.. beslutsångest, ohyes! 

Hade ni tänkt klä upp er på julafton? c:
 

Har inte tänkt på hur jag ska klä mig på julafton än. Är alltid i sista minuten när det kommer till klädsen på julafton, ingen aning varför orz

Svar: Haha, så är jag också! Rotar oftast igenom garderoben och försöker bestämma mig precis innan, ehehe *:
Adeline

2014-11-29 @ 14:28:43

jag gillar det nedre rutiga :)

Svar: Den är superfin!
Adeline

2014-11-29 @ 20:02:00

I år har jag faktiskt tänkt att klä mig upp lite iaf ^^ Favoriterna är lätt trean och sexan!

2014-11-30 @ 00:23:14

Nej, jag tror inte det men kanske.

2014-12-03 @ 11:17:21
Johanna

Kanske konstig fråga kanske men... Du hade väl biljetter till meet & greet sist Marilyn Manson var i Stockholm va? Jag hade det men missade hela träffen pga all snö. Tänker du nånsin på den dagen? Jag mådde rent ut sagt piss flera månader efteråt och idag (5 december) var det ju två år sedan vilket har varit väldigt ångestfyllt de senaste dagarna för min del, liksom skyller allt på mig själv för att jag inte åkte upp en dag innan så jag faktiskt hade fått träffa mannen, myten, legenden som betyder mest för mig och har lärt mig mer om livet än någon annan.

Svar: Ja, jag missade det ju också, bussen var 1 timme sen, satt fast 4-5 timmar på motorvägen och allt sket sig. Förmodligen det värsta jag vart med om, så himla mycket ångest och var så sjukt ledsen. Så jag förstår dig verkligen, och jag kan fortfarande deppa ihop reeeejält när jag tänker på det. Vi får bara fortsätta hoppas att mannen kommer hit snart igen, och att det möjligtvis finns M&G-biljetter igen. <3
Adeline

2014-12-06 @ 02:42:17