New Shit ☾

 Alltså finns det någon som inte gillar NYX? Galen isåfall. HEH, nejmen. Det måste nog vara ett av mina favoritmärken i den stora vida världen av smink. Djurvänligt, bra kvalité och inte speciellt dyrt heller för den delen! Har nu testat dessa fyra produkter ovan, and here's some revieeeews;
 
NYX HD Concealer Green
Ska täcka finnar, blemmor och röda områden på hyn, vilket den definitivt gör! Nackdelen är att den är rätt stark i färgen, iallafall på min supervita hy, hehe. Så måste ha mycket hudfärgad concealer och foundation över för att det sen ska täcka det gröna. Men något rött syns inte efteråt iaf, score! Torkar snabbt och håller bra, värd att testa!
 
NYX HD Concealer Yellow
Har för mig att denna vackra skapelse ska täcka lila toner, som till exempel mörka ringar under ögonen. Och damnnn girls, den funkar superbra. Täcker jättebra och sitter kvar heela dagen. Den gula smälter in bra med lite foundation ovanpå och AH BARA KÖP DEN OK. Haha, men verkligen, big thumbs up.
 
NYX Soft Matte Lipcream, Sydney
Om ni har sett mitt tidigare inlägg där jag visade de andra färgerna jag köpt så vet ni vad jag tycker om denna. Superskön att ha på läpparna, fina färger och håller helt okej, (sålänge man inte äter eller dricker typ, hehe).
 
NYX HD Studio Finishing Powder, Translucent 
Har bara testat det denna typ två gånger, och vet inte riiktigt vad jag tycker än. Det sätter sig bra ovanpå foundation och är verkligen helt transparent, så den passar alla hudtoner! Dock känner jag inte att jag skulle svika mitt "vanliga" puder för detta. Men har testat att ha lite av mitt tidigare puder och sen detta ovanpå, vilket jag tycker funkar superbra! 
 

Perfekt ju :D Jag skulle behöva den gröna...

Svar: Vi är nog inte ensamma om det, ehe! ;>
▲ ADDIE HERO ▲

2016-06-20 @ 09:12:40

Vad för transparent puder skulle du rekommendera? :)

Svar: Det jag använder är Isadora loose powder i färgen velvet translucent om jag minns rätt. Helt okej faktiskt!
▲ ADDIE HERO ▲

2016-06-22 @ 15:16:37