Be right back.

Bloggtorka x100. Ohyes. Nu har det gått 7 dagar utan att jag har gjort ett enda inlägg.
Så tråkigt, tycker jag. Vill egentligen blogga massor och fokusera på bloggen till 100%, men just nu har det inte gått. Jag är konstant stressad, orolig och lite nere. Vill inte riktigt skriva ut mer än så. 
Men jaaa. Tiden räcker inte riktigt till heller. Jag har fått ett till extrajobb som jag är himla glad över, och jobbar nu oftast 4-5 dagar i veckan på båda jobben. Det är ju inte speciellt många dagar kan man tänka. Helt normalt ju? Men lider man av depression, ångest och stress dagligen så är det rätt tufft. (Har inte skrivit om detta förut på bloggen och vill helst inte vara mer personlig än såhär, hehe.) Jag har också jobbat varenda helg i en tid nu, så den fritid jag har spenderas oftast med att sova eller gå ut och träffa folk. Bloggen har kommit i andrahand. Sorry 'bout thaaat. 
Ni ska veta att ni som fortfarande går in på min blogg varje dag betyder massor. Saknar er, fina läsareeee.
Så fort jag känner att jag kan blogga utan att stressa ihop ett inlägg så ska jag börja göra det. 
Sitter just nu jättestressad utan anledning, och det är inte speciellt kul. Och jag vill ju blogga för att det är kul, vem vill inte det?! Hehe. Men hoppas ni har det asbra sålänge, BRB.
 
 

Karin

Kommer att sakna dig. Styrkekramar.

Svar: Åh, blev glad i själen av denna kommentar. TACK. <3
Adeline

2014-05-27 @ 16:22:00

Det är bättre att du tar hand om dig och att lägga bloggen åt sidan kan vara en väldigt skön sak att göra. Dem som verkligen gillar och följer dig kommer att stanna kvar! :)

Svar: Jaa, skönt det känns att du förstår! Puss fina du! <3
Adeline

2014-05-27 @ 16:29:45

Jag tycker det är bättre om du la bloggen åt sidan, beror om du känner dig kanske trött eller stressad så behöver du inte blogga.

Jag bloggar inte varje dag, för när jag kommer hem från mitt jobb så är jag trött & hängig+jag animerar mest utav Onsdag-Söndag då jag inte jobbar. :)

Svar: Ja, ibland har man bara inte orken liksom. :( <3
Adeline

2014-05-27 @ 17:14:16

Tycker du gör det rätta att lägga bloggen åt sidan ett tag, Hoppas du mår bättre snart!

Svar: Ja just nu känns det lite så.<3Och tack så mycket finis! <3
Adeline

2014-05-27 @ 18:53:35

Ta hand om dig Addie<3!

Svar: tack så mycket fina du!! <3
Adeline

2014-05-27 @ 20:21:18

Du kommer ju först, även före bloggen. Passa på att ta hand om dig sen så längtar vi tills du återvänder :) <3

2014-05-28 @ 14:27:38
Anonym

Know the feeling, kämpa på och ta hand om dig själv i första hand! :)

2014-05-28 @ 14:53:52
Anonym

Know the feeling, kämpa på och ta hand om dig själv i första hand! :)

2014-05-28 @ 14:53:52

Know the feeling, kämpa på och ta hand om dig själv i första hand! :)
(Glömde skriva in mitt namn osv. hihi)

2014-05-28 @ 14:54:24
Bella

Du är grym, okej! Och jaaaaag kommer iinte att sluta besöka din blogg för att du tar en bloggpaus. Tag all den tid du behöver, eftersom du skrev brb, så skriver jag: TYT. (Take your time hahah) Hoppas att allting löser sig <3 Remember, du är bra. Så jävla bra på att finnas, du är så fin!

2014-05-28 @ 19:38:36