Newsnewsnews

Hej guuuuys!
Jag har varit tråkig och dissat bloggen ännu en gång. Men jag lever iaf, woooh!
Det har hänt så mycket sen jag bloggade senast, och självklart måste jag skriva ut lite av det! Ihih. 
Here we go;
 
Yessss, kom hem för några timmar sedan. Är heeeelt slut i kroppen och i huvudet. Har dansat galet, sett bästa banden, sjungit med tills halsen gör ont, druckit enorma mängder öl, smitit in på campingen, träffat massa trevliga människor, och ätit väldigt mycket pizza. Tycker det har vart några riktigt roliga dagar. Längtar tills nästa år igen!!
 
WIIIIIH. JAG HAR FÅTT ETT EXTRAJOBB PÅ H&M I NYKÖPING. Seriöst, att jobba med klääääder, hur perfekt är inte det?! Så nu kommer jag spendera sommaren med att springa runt och hänga kläder, samtidigt som jag andra dagar springer tillbaka till jobbet på ICA och bär lite varor och sätter mig i kassan. Så sjukt kul variation på jobben, och ah, FUCK YES
 
Detta är jag nog mest peppad över, IIIIH. Har skrivit på kontrakt och fått nycklarna, till MIN ALLRA FÖRSTA LÄGENHET. Det är en hyreslägenhet mitt i stan här i Nyköping. Det är en rätt stor etta på 48kvm och JAG ÄR SÅ TAGGAD. Nu försöker jag spara pengar till möbler och inredning, vilket betyder att handla kläder är ett big no no. Det är inte ok att handla kläder och skor för över tiotusen i månaden. NU ÄR DET SLUT MED DET. 

Kommer förmodligen fota och skriva en hel del om lägenheten framöver.
Hoppas ni tycker det är intressant, ihih!
 

Vad roligt med lägenheten, grattis och lycka till! :D

Svar: Tack så mycket fina du! :D
Adeline

2014-06-30 @ 01:44:34

Ganska kul med din lägenhet, också roligt att du ska få jobba på H&M denna sommaren. :D

Svar: Ihihi, jaa, superkul :D
Adeline

2014-06-30 @ 08:28:58

ahh så kul med extra jobbet och lägenheten! :D

Svar: Ja, verkligen :D
Adeline

2014-06-30 @ 08:52:06

Jag har också flyttat!! ♥♥

Svar: Åhåååå, vad kuul! :D
Adeline

2014-06-30 @ 09:33:13

Vad kul! Grattis till lägenheten :)

Svar: Tack så myyycket! :D
Adeline

2014-06-30 @ 13:37:52

Vad kul med lägenhet! :D Längtar tills jag flyttar hemifrån ^^

Svar: Superkuul! :D Du har något att se fram emot!!
Adeline

2014-06-30 @ 14:19:08

Åååh vad spännande!

Svar: Ihih, ja, sickkk :D
Adeline

2014-06-30 @ 17:16:54

SKiiiitkul att du ska flytta hemifrån :D Grattis och lycka till, hoppas du kommer trivas bra c:

Svar: Åhå tackar så mycket! :D
Adeline

2014-06-30 @ 17:40:12

Guuud vad kul att få flytta hemifrån!!

Svar: Jaa, helt galet!! :D
Adeline

2014-06-30 @ 18:10:21
Anonym

Hur fick du jobb på hm? ^o^

Svar: Lämnade CV ungefär förra året i oktober, så det var ett tag sen! Men sen vet chefen där vem jag är sen innan också! c:
Adeline

2014-06-30 @ 18:12:06

GRATTIS till allt :D

Svar: TACK <3
Adeline

2014-07-05 @ 13:48:19