This week.

Hejjjjsan. Vet att jag har varit dålig på att uppdatera som vanligt nu på ett tag.
Ska fixa svar på frågestunden (som jag redan borde gjort..eheh) och sen tänkte jag ladda upp lite
bilder och sånt från min födelsedag. Det kommer, I promise! Har lite mycket just nu bara.
 
Idag/ikväll så ska jag på någon "vip-invigningsgrej" @ Carlings som öppnar här i Nyköping imorgon. Tydligen så ska det bli liveband, öl och shopping. Åhåh! Och efter det drar vi förmodligen ut på krogen. Heeeelt ok. <;
 
Imorgon drar jag till Norrköping & träffar min fina vän Julia, ihih. (OCH IMORGON ÄRE HALLOWEEN OCKSÅ!) Så det kommer bli superkuuuul.
 
På fredag ska jag fira min låtsassyrra som fyller 18, och på lördag jobbar jag från 14-21. Men seeeen kan jag sätta mig ner i lugn och ro & blogga. Haha. YES. Ahja, ville bara förklaraaa. <: Det kommer kanske några små inlägg om jag hinner stressa ihop dom någon dag, hihi.
 
Men ni får haaa det bra & happy halloweeeen alla fina!
 

Anonym

åh så fiiin

Svar: tackaar!
Adeline

2013-11-01 @ 21:38:39