What's Up

 
Heeeeello. Vad händer?
Jooo, jag har iallafall lagt bloggen åt sidan ett bra tag. Jag går in vaaarje dag och läser kommentarer, blir glad, får lite ångest över bloggtorkan och blir frustrerad över min icke existensiella kreativitet.
 
Vill hålla igång bloggen, vill vara en sådan människa som klarar av att posta 3-5 inlägg om dagen.
Lyckades på något sätt hålla på så förut, men nu blir inläggen färre och mer sällan. 
Skulle dock underlätta om jag faktiskt hade intressanta saker att blogga om, men nu händer det inte speciellt mycket om dagarna alltså. Uhhhh.
 
Jobbar lite då och då, är hemma, kollar serier, gosar med katterna, går på möten, och försöker bli frisk.
That's it, typ. Men det som faktiskt får mig att ta tag i bloggen då och då är ju faktiskt ni läsare.
Ser att folk fortsätter gå in på bloggen, ni fortsätter lämna superfina kommentarer och FAN vad ni är härliga.
Alltså seriouslyyy. Skulle kunna skriva en wall of text av tacksamhet här och nu,
men det skulle bli så cheesy att jag skulle skämmas. HEHE.
 
Kommer iallafall försöka uppdatera mer. Det är min hobby att blogga och jag saknar kontakten med er läsare.
Så HERE WE GO. Ska lova er minst tre inlägg till den här veckan för om jag lovar kan jag ju inte "strunta" i det eller skjuta upp det, eheh. Score!
 
 
 
(BTW. Är superduktig med mina sömnrutiner som vanligt och skrev den här texten kl 02.24, så förlåt för rörig och kanske lite osammanhängande text!!) 
 
 

Micke

Blogga om mig! :D Vi kan hitta på något.

Svar: Haha Mickes Outfit, typ?!
▲ ADDIE HERO ▲

2015-10-20 @ 19:35:03

Orkar knappt blogga heller. Känns som det inte finns någonting att skriva om eftersom mitt liv är så tråkigt.

Svar: Vi får väl hoppas bloggpeppen kommer tillbaka snart!! <3
▲ ADDIE HERO ▲

2015-10-20 @ 23:20:19
Anonym

Snacka om att du härmar http://www.candie.se/ med ALLT på denna blogg. Hennes förra design var nästan identisk med denna du har och blogginläggen är rent utav kopior. Har du inget eget att komma med så att du måste härma en annan bloggare? PINSAMT

Svar: Och ändå läser du min blogg? <; Haha nejmen, jag försöker verkligen inte härma någon. Dock tar jag det som en komplimang då jag finner Candie's blogg superfin och välgjord! Självklart inspireras jag av andra (+ tumblr!!! hehe) men att jag kopierar? Nooope. Skapar alla mina inlägg utifrån hur jag tycker dom ska se ut för att jag ska bli nöjd med dom, och designen har jag lagt ner massvis med timmar på för att få personlig, i min stil, och inte för att kopiera.
▲ ADDIE HERO ▲

2015-10-21 @ 16:38:33