Episodes

Kollar nog liiite för mycket på serier.
Dessa är de senaste jag har kollat klart på, och favoriten av dom blir Orphan Black.
Nu orkar jag inte skriva vad alla dessa serier handlar om, men jag skulle definitivt rekommendera dem!
 
Kan länka lite trailers här;
Faking It  -  Scream  -  Orphan Black  -  Switched at Birth
 
Har du sett någon av dom? Vad tycker du? 
 
 

Känner verkligen med dig! Ser på alldeles för mycket serier, och hösten är det så sjukt mycket att se för min del.. har bokstavligen 7 serier att se ikapp varje vecka ahaha! Har dock inte sett någon av dem du nämner, men har funderat på att se Orphan Black :3

2015-11-28 @ 17:32:39

Inte sett någon av dom men jag har de på min lista, har bara andra serier före att titta på haha!

Svar: Haha vet hur det är! ;>
▲ ADDIE HERO ▲

2015-11-29 @ 08:24:25

Orphan Black är ju sjukt bra :D Tips på bra serier är också The Blacklist, Outlander, Into The Badlands och Supernatural (för supernatural är bara awesome med sjukt bra soundtrack haha)
We all have our nerd-shit going for us. haha

2016-01-15 @ 11:30:11