Changes

 
Dessa är då de bloggdesignerna jag haft förut, som jag kunde få fram, har förmodligen glömt någon..
Har ändrat headern maaaany times, men har på något vis alltid hållt mig till rosa & lila färgmässigt, haha.
 
Och vissa ser ju helt hemska ut, haha, pinsamt! Men men. Nu blev jag iaf sjukt sugen på att skapa en helt ny design och göra om på bloggen, men det får bli om ett bra tag, då jag faktiskt har tid till att göra det, ehehe.
 
Har du någon favorit ovan?
Och är det någon som kanske faktiskt kommer ihåg när jag hade någon av dessa tidigare designer? ihih.
 

Jag tror att jag började läsa din blogg när du hade nr 10, så den gillar jag ju en del ofc eftersom att den fick mig att stanna, haha! Sedan tycker jag att tvåan är charmig även om dina senaste är mer stilrena. c:

2015-06-24 @ 14:16:20

Började följa dig när du hade nummer nio, så kommer ihåg de därefter (logiskt) :P
Börjar oxå känna mig sugen på något nytt, men dumt o börja innan man vet vad man vill ha, och ja.. man ska ju ha tid för det med x) haha

Svar: Haha där ser man! ;*Jaa, eller hur! <3
▲ ADDIE HERO ▲

2015-06-24 @ 18:25:49

Började följa din blogg när du hade nr. 6 :D Min favorit är dock nr. 9 ^^ Kramisar Carro

Svar: Oj de va längesen ju!:D
▲ ADDIE HERO ▲

2015-06-24 @ 20:21:30
Emelie

Känner att jag borde ge mig själv lite stalker varning.. Känner igen varandra en av de headers, vilket visar att jag följt din blogg länge...! Dock är jag dålig på att kommentera... haha! Den andra är nog min favorit!

Svar: Haha men gud vad kul ju!! Trodde ingen hade följt mig så länge! :o :D
▲ ADDIE HERO ▲

2015-07-07 @ 01:42:18
Anonym

Aah! Din första! Nostalgiiii <3

Svar: Hahaha så fin.. Haha<3
▲ ADDIE HERO ▲

2015-07-12 @ 00:36:36

Gör du dina designer själv? De är verkligen jätte fina!

2015-07-23 @ 09:34:50

Gör du dina designer själv? De är verkligen jätte fina!

Svar: Yes I dooo! Och tack så mycket! :D
▲ ADDIE HERO ▲

2015-07-23 @ 09:34:51