New York

 
Wooaaah. Om lite mer än två veckor så sticker jag till New York. 
Det är första gången jag åker till USA, och ser fram emot det såhär jätteeeeeeeemycket, åhååå!
 
Vi ska bo supernäära Central Park iaf, sååå om någon av er har varit där förut, så får ni suuuupergärna ge mig tips på ställen att besöka, bra butiker, veggo-matställen, och allt ni kan komma pååå!
 
 

gud sa avis <3333333

Svar: ihih! <3
Adeline

2015-02-18 @ 18:15:50
Johanna

På tal om veggo mat, har du provat något från Hälsans kök? Typ deras veggo nuggets, schnitzel, färs eller så? I så fall, är det värt att testa? Försöker äta mer vegetariskt men vet inga bra märken :(

Svar: Tror nog jag ätit allt som finns från Hälsans kök, är inne på 8:e året som lakto-ovovegetarian, ihih! Jag tycker det mesta smakar riktigt gott, men märket Anamma säljer riktigt bra grejer också! Du borde iaf verkligen testa Hälsans kök Sesam nuggets, dom är sviiingoda. Min köttätande familj gillar dom supermycket också, hehe! c: Definitivt värt att prova!
Adeline

2015-02-19 @ 01:07:39

Men guuud vad roligt! Så himla avis :D

2015-02-19 @ 11:40:59

New York är en sån härlig stad! :D Var där för 2 år sedan ^^

2015-02-22 @ 14:15:36

Åh, finaste staden! Det är värt att typ planera in saker i förväg, för det är så himla stor stad och så mycket att se. Vi planerade lite för lite känner jag så här i efterhand. Men det är himla mysigt att bara strosa runt och se vad man hittar efter vägen (men ha bekväma skor!). I central park finns de kändaste sevärdheterna i mitten (det är långt att gååååå) och High Line är mysigt. Vi blev uppraggade av en gatuförsäljare som "lurade" på oss biljetter till Comedy club (ståuppkomik), men det visade sig vara väldigt trevligt :)

2015-02-22 @ 20:16:14

Waaaah vill också dit!! Mellanlandade där en gång, hann gå ut och se en myrstack med gula taxibilar haha, but that was it, vill också dit! :(

Din nya design är helt underbar btw!♡

2015-02-27 @ 10:22:41