Just Blew It

Hatt, H&M   -   Topp, UNIF   -   Leggings, Tobi   -   Skor, PublicDesire
 
Igår sprang jag runt såhär. Även om jag inte vistades utanför min lägenhet en sekund, eheheh. Så hatten och skorna var inte riktigt med mig hela tiden, dom ville bara vara med på bild, ehe.
 
Har typ fyra par utsvängda leggings btw, alla från Tobi, men jag använder dom ju aldriiig. Köpte dom för ungefär ett år sen, och detta är andra gången jag använder dessa, uhu. Funderar på att sälja allihopa, men kan inte bestämma miggg. Jobbig brud.
 
 

Du kan du ge dem till mig annars, haha! :D

2015-02-19 @ 14:32:39

saaaa snygg?!?!?!!??!

Svar: Detsaaaaamma duuu!! <3
Adeline

2015-02-19 @ 14:50:38

Blir alltid så glad av att kika in på din blogg, snygg outfit! ^^

Svar: Åhh, kul att höra! Tack finis :*
Adeline

2015-02-19 @ 17:47:32

så jäkla snygg! *_*

Svar: Men taaaack <3!!
Adeline

2015-02-19 @ 18:58:50

Så fin du är! :D
Jag har funderat ett tag på att köpa de skorna frn public desire.. Hur tycker du att de är i storleken? =)

Svar: Taaack, du med! :*De är normala i storleken, och supersköna att gå i! Och isåfall borde du passa på nu, rea på dom senast jag kollade! ;*
Adeline

2015-02-20 @ 10:24:38