Beautiful Autumn

 
Alltså. Idag påväg till jobbet såg jag några löv falla ner på marken och jag blev överlycklig, hahah.
Älskar hösten, den får gärnaaa skynda på lite och komma närsomhelst nu va. Favoritårstiden ohyesss.
Mysiga tjocktröjor, frisk luft, halloween, spöregn, åska, mörker, fina färger, alltså jag kan go on forever.
Så mycket bra med hösten. Och det betyder att jag har överlevt sommaren också,
som är den värsta årstiden jag vet alltså. Det är FÖR VARMT. Speciellt när man bara går
runt med svarta kläder hela tiden, ehe. 
 
Har läst om måånga som blir deprimerade av hösten pga mörker, kallare väder osv men för
mig är det fan tvärtom. Jag blir typ helt galet trött, irriterad, ledsen etc när det är så soligt och varmt. 
Sååå ja, vilken är din favoritårstid?
 

Gillar också hösten, men bara i början, haha. Då bladen ändrar färg och allting är så färgglatt och man går runt i tjocktröjor, mössor och kan gosa in ansiktet i halsdukar. Men sen när typ alla blad har fallit ner ser allting bara så trist och grått ut..
Är inte så särskilt förtjust i sommaren så början av hösten och våren är mina favoritårstider!

Svar: Håller med dig!!
▲ ADDIE HERO ▲

2015-08-28 @ 01:24:41

Känner lite som dig, hösten är sååå underbar! :D Men jag tycker ändå sommaren är okej med :P

Svar: Vad braa :D
▲ ADDIE HERO ▲

2015-08-28 @ 09:45:00

Tycker att alla årstider har sin charm men håller med dig om att hösten är något speciellt.

Svar: Mjoo, skönt att få uppleva alla årstider iaf!:>
▲ ADDIE HERO ▲

2015-08-28 @ 11:09:53

Åååh käraste hösten, den mysigaste månaden på heela året!! :D

Svar: Truetrue!!
▲ ADDIE HERO ▲

2015-08-28 @ 14:12:45

hosten <333333 forstar mig inte alls pa de som blir deppiga av hosten, de kanske blir glada av att svettas ihjal och nu sa far dom det inte langre...

Svar: Haha jaa men typ så!!
▲ ADDIE HERO ▲

2015-08-28 @ 19:27:32

Kände igen mig sååå i det du skrev. Är sjukt glad över att hösten börjar komma! ^.^

Svar: Åhåh härligt :*
▲ ADDIE HERO ▲

2015-09-02 @ 20:57:19

Hösten är så mysig <3

Svar: Damn riiight <3
▲ ADDIE HERO ▲

2015-09-03 @ 11:08:04