Veterinärbesök

 
Som det står rätt tydligt ovan så ska jag till veterinären med mina små brudar idag.
Eller vid den här tiden har jag förhoppningsvis redan vart där. (eheh tidsinställt inlägggg uknooow!)
 
De ska bli vaccinerade och sen kanske kastrerade! Woaah.
Jag är helt mammig och nervös för mina små kittens juuu.
Och att de kaaanske ska bli kastrerade beror på att de håller på att löpa. Eller iaf Luna.
Lexi har slutat nu, troooor jag. Jag har iaf läst att man inte ska kastrera under löp.
Ska snacka lite mer med veterinären och se. Dom vet nog bäst ändå, ihih. <:
 
Om de blir kastrerade idag får jag också ledigt från jobbet imorrn. Wiiih, sweet!
VAK, (vård av katt), skrev min kollega på komihåg-tavlan. Ehehehe. 
Och då kanske jag har lite mer tid och ork att pyssla ihop lite mer inlägg.
Det uppdateras inte särskilt bra här just nu, vilket jag definitivt vill ändra på, ihih!
 

Nä så söta! Hoppas allt gick bra med dem idag :)

Svar: Taack! Jaa det gjorde det :D <3
▲ ADDIE HERO ▲

2015-04-28 @ 16:44:31