Bring It

Länkar:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12
 
Är det ens någon som gillar regnjackor egentligen, på riktigt? Höhhö.
Nejmen alltsååå, i Sverige är det ju ingen surprise om det är sjukt fint väder och typ två sekunder senare öser det ner. Speciellt på sommarn, ehehe.
 
Oooooch, påtal om sommar, så ska jag återigen smita iväg till Norrköping för att besöka Bråvalla, tredje året i rad nu! Och jag förväntar mig inget annat än regn, vilket är varför jag lurkar runt på internet efter någon snygg regnjacka. För jag är inte så jättekär i regnponchos som får en att känna sig som ett vandrande tält, NOTHANKS. 
 
Så ni andra som ska vandra i lera och spöregn på festivaler i sommar, HERE U GO. 
(borde satsa pengar på att det kommer regna. Är 100%, ehehehe.)
 
<3
 

oj på min iPad kan jag se din design, men inte på min dator. Får nog uppdatera där då nästa gång jag sitter vid laptopen och är inne på din blogg. Förlåt för min förvirring. XD

2015-04-29 @ 11:19:10

Så värt med en snygg regnjacka när man kan vara helt säker på att man (tyvärr) får användning för den :P

2015-04-29 @ 14:14:28