GLAD MIDSOMMAR

Satan vad snabbt tiden har gått. Nu är det redan midsommar liksom?! Waaah. Suuuummer.
Ikväll ska jag ut och busa med min fina vän Agnes. Vi ska vidare till någon fest långt booort.
Jag har rätt bråttom atm, och eftersom jag är den största tidsoptimisten som finns, så tror jag att jag ska hinna käka, sminka mig, fixa håret och välja kläder på en timme. VI FÅR SE. CHALLENGE ACCEPTED. Kind of.
 
Jag hoppas iaf att ni, alla mina fina cyberfriändss, har en superbra midsommar och att ni får mycket gott käk. Hihi.
Ha det bäääst. Puss!
 
(Visste inte vad jag skulle ladda upp för bild till detta inlägget, så lekte runt i photoshop. Det får duga. HEHE)

Alice

Glad midsommar på dig med! :D <33

Svar: tackartackar! :*
Adeline

2014-06-21 @ 12:10:36

Gaaah, blir stressad av att läsa! Mvh, tidspessimisten!

2014-06-25 @ 11:45:20

Hur gör du när du klipper ut dina bilder? :) Du får en sån jämn kant! Blommorna i headern är liksom perfekta.. Mina kanter blir långt ifrån jämna.. (som du ser på bilden på mig på min header)

2014-06-26 @ 02:21:39