Christmas Gifts

 
Hade en sjukt mysig jul i år, tog med mina älsklingar (katterna ofccc) och firade hemma hos min farsa och styvmorsa, tillsammans med min bror och låtsassyster. Galet nice! Vi åt maaassor med mat, öppnade paket, spelade sällskapsspel & kollade film. Mysfaktorn var hög alltsåååå, ihih. 
 
Fick också en hiiimla massa bra grejjjoooor, bl.a det ni ser ovan (och lite till ihih);
 En värmefilt ▲ En vattenkanna/karaff (VAD HETER DET?) från iittala ▲ Ett par rosa sockor ▲ 2st planksteksbrädor ▲ 500 spänn ▲ Badset med body butter & bath soap ▲ Biljettt till Bråvalla (!!) ▲ Ett halsband ▲ Två paket kakor ▲ Ett presentkort på H&M (som jag faktiskt fick från H&M för att ha jobbat där, WOHO!) ▲ En biobiljett ▲ Två trisslotter ▲ En förpackning med Oreos, muuums! ▲ och sist men inte minst,
EN RESA TILL NEW YORK. ▲
 
Tack till min supersnälla familj för dessa sjuuukt bra saker!
Och på måndag firar jag jul igen, med min morsa dårå! Galet värt, ihih. Ännu mer julmat, mys och julklappar, scoore!
 
Fick ni något roligt i julklapp? 
 
 

God jul ♡

Svar: Detsamma fina du ❤
Adeline

2014-12-26 @ 01:27:07

Åh så mycket spännande du fick!! Själv fick jag ett 50mm objektiv, lite kläder och pengar :3

Svar: Jaa, ihhh! c: Men åh, superbra grejor ju! ❤
Adeline

2014-12-26 @ 12:39:11

Men guud va mycket fina och bra saker! Sjukt nice med en NewYork-resa ju! :D
Själv fick jag en massa fina kläder, pengar, en iPhone 6, hårvårdsprodukter, ett Nail care kit, godiiiis, supermysiga tofflor och en hel del mer! Supernöjd med allt c:

Svar: Åhh, en iphone 6? lyyyyx! ;* ❤
Adeline

2014-12-26 @ 23:40:42

herregud så mycket grejs, du måste ha varit snäll i år ;) Jag fick också massor, lika glad för allt!

Svar: Haha, ja man kan nästan tro det! ;)Åh, kul :*
Adeline

2014-12-27 @ 19:55:23

Åh, jag fick också en resa, fast till Dubai ^^

Svar: Men gud vad kuuul! :D ❤
Adeline

2014-12-28 @ 21:01:06

fick en värmefilt, parfymer, kockkniv, gryta (vuxenlivet..) pengar osv.

Svar: Åhå nice! Värmefilt är sååå mys alltså. <3
Adeline

2015-01-06 @ 10:43:01