A touch of glitter

 
Klickade hem detta för väldigt länge sen, och blev jättenöjd med allt utom de två svartglittriga nagellacken. De var elaka och lurade mig, för på hemsidan såg dom ut att vara olika, men när jag fick hem dom ser det ut som att jag har köpt två likadana. Hmmpppf. Men dom är ju superfina så det gör inte så mycket iofs, hehehe.
 
"NYX Pore Filler" har jag snart använt upp, för den var så himlaaaa bra. Lite dyr, men ändå sjukt prisvärd. Jag använder den under min foundation och min hy ser iaf liteeee jämnare ut. Alltså, jag rekommenderar denna till allaaaaa. Huden blir sjukt len och myyycket finare. Och detta är inget reklaminlägg, lovar.
 
Mascaran, "Miss Manga", har jag velat testa ett tag nu, och nu har jag äntligen gjort det. Jag gillade den, men det är inte min favorit. Fast den hamnar väldigt högt upp på listan, och jag tänker definitivt använda den tills den tar slut, ihih.
 
Har ni testat något av de på bilderna? c:
( allt är från eleven.se bytheway! )

Felicia

har också testat Nyx pore filler!! svinbra 8D <3

2014-08-05 @ 23:26:40

kul med skönhetstips :D

2014-08-06 @ 11:12:07