Shop til' you drop

Från Karmaloop
 
Spara pengar? Juste. Fanrå. 
Går inte så vidare bra för min plånbok atm. Nästan helt tömd, EHEH.
Kunde inte låta bli, nu när några plagg och dessa skor var på rea. "The Goner Shoe" kostade lite över $200 men nu ligger dom på $61. Och tröjorna runt $25 styck. Hur bra?!
UNIF är verkligen ett av mina största favoritmärken. Älskar det mer än livet. Typ.
 
Vad tycker ni om UNIF's kläder/skor?
 
 

Jag köpte en shortsdress inne på H&M idag, den är utav skinn och istället för att ha en tygbit som hänger runt sin hals så är det en kedja. :)

Jag tror jag lär bära den på jualfton. Säkert imorn om det blir fint väder!

2013-10-30 @ 00:01:34

Haha har också klickat hem en massa UNIF-saker senaste dagarna fast jag inte alls borde. DUMMA MÄRKE, allt är så galet fint. Har faktiskt precis förberett är ganska liknande inlägg till imorgon. Shopaholic for lajf </3

2013-10-30 @ 00:44:21

Dom har så snygga kläder att jag måste fälla en liten tår när min plånbok ekar tomt.

2013-10-30 @ 10:55:22
lynn

såå fina, men såå dyra!

2013-10-30 @ 22:09:41