This year

 Januari -
Egobild som är tagen den 1 januari 2013. Precis kommit hem från nyårsfesten, hoho!
 
Februari -
Tagen den 14e feb, alla hjärtans dag. Bakade söta cupcakes med hjärtan o gullegull på!
 
Mars -
Bild från balkongen i lägenheten vi bodde i när vi var i Spanien. Huur mysigt som helst!
 
April -
Random fin festbild på mig och Agnes. Superbra brud detdär!
 
Maj -
Har inte alls många bilder från maj. Men denna gamla outfitbild fick duga!
 
Juni - 
Student, bal, fester, bråvalla... Juni månad var fullt ös! åhåh Saknar
 
Juli - 
Tror inte jag gjorde så mycket mer än att jobba hela juli. Men soligt vare då iaf. Outfiiitbild i solen, åhåh
 
Augusti -
 Ärligt talat, det var nästan den enda bilden jag hittade från augusti. Vad gjorde jag hela den månaden?!
 
September - 
Bild från framsidan av våran dagstidning, åhåh! Fick vara med ännu en gång, superkul!
 
Oktober -
Tog bilden den 27e oktober, alltså min födelsedag! Woho! Så jävla skönt att vara 20 alltså. Craycray
 
November -
Var på konsert i Stockholm! Finfina MindlessSelfIndulgence var vi och såg! Sjuuukt kul & bra!
 
December -
Bildkollage från självaste julafton såklart. December is all about christmas. Typ.