Nytt & fint!

 
Köpte dessa i.. måndags tror jag det var! Blev suuupernöjd med blomkransen från Glitter, så himla fin ju! Massa rosa och sött. Åhå! Sen (som vanligt) blev det lite småsaker från H&M. Har svårt att gå in i den affären och komma ut tomhänt. Klurigt och så nivet.
 
Btw. Mitt lakan (som jag använde att fota på) är inte glittrigt och fab egentligen. Men jag önskar det va så. Eheh. Sova bland glitter liksom. Hur nice?!
 
 

Det vore sjukt nice att sova i glitter! :D

Svar: Så sant alltså!!
Adeline

2013-08-31 @ 20:29:01

Awesome, funderar själv på att köpa ett svart sådant blomdiadem, hatar dock att det är så dyrt, även om man kunde få det för bara 99kr om man använde kupongen i deras tidning :/ Kramisar Carro

Svar: Haha, ja! Jag glömde kupongen. haha :(Men jag tycker totalt det är värt pengarna! <:
Adeline

2013-09-01 @ 12:24:43

H&M är en av mina favobutiker och jag har också svårt att komma ut tomhänt. För det finns så mycket snyggt därinne. :)

Svar: Så sant! Och det är inte speciellt dyrt där heller! c;
Adeline

2013-10-16 @ 09:31:25