Höstshopping? (;

Båda från H&M.com, och seriöst, älskar jackan. Tyvärr fanns den varken i storlek 34 eller 36 så beställde en 38a och hoppas verkligen att den inte är för stor. Tänkte liksom att man kan spänna åt den i midjan, och sen eftersom det typ är medium eller något så får mina boobs plats HIHI. Linnet är fucktiskt från killavdelningen, men jag tyckte det var snyggt satan så skitsamma liksom? hoho. Har ingen aning om hur storlekarna på herrlinnen är, så beställde xs. Och nu hoppas jag fan att det inte är för litet haha, ååh. 
 
Men eftersom jackan tydligen inte fanns på lager så måste jag vänta tills vecka 48 innan jag får hem skiten. LÅÅÅNGT KVAR hohooo. jaja. pussheeej!

Åh älskar linnet! Killstorlekarna brukar vara lite större i storlekerna, så det borde bli bra =)

Svar: Ja, det är sssnyggt! :DJag hoppas det, kanske borde tagit Small iaf men men! <;
Adeline

2012-10-31 @ 15:25:09

Pappa köpte den till mig för flera månader sen.
Då den kom ut ungefär.
Var iaf innan skolan började så det borde ha varit i augusti.
Och jag älskar den jackan :D

Svar: Åh, den är så snygg!Är den stor/liten/lagom i storleken? :D
Adeline

2012-10-31 @ 20:47:15

Tack tack:D nu blir jag glad: ska nog länka dig om jag kommer på hur man gör för jag gör bara felhehe... bloggbesokare.se

Svar: haha awh tack :D
Adeline

2012-11-01 @ 21:47:55

Den är.. hm.. jag har XS i det mesta i kläder.
Ibland S.
Och i den har jag 36 för att få plats med en tjockare tröja under.
Och det var precis att man fick plats för jackan har väldigt smala armar.

Kan säga mina mått så vet du kanske lite bättre.
Tror dock att har du 36 i vanliga fall så tror jag 38 passar bra!
Midja: 64cm
Byst: 79 cm

Svar: Åh tack så mycket! H&M skickade faktiskt ett mail efter när dom skulle skicka ordern och sa att den tagit slut, så fick pengarna tillbaka >: Men sjukt fin ärden!
Adeline

2012-11-03 @ 17:03:34