Döda spindlar och sånt coolt?

Godkväll alla finaaaa!
Just nu är jag SJUKT trött. Gled ner i min säng för en timme sedan ungefär och har läst bloggar osvosv. Den här dagen har varit den jobbigaste på länge, jag var så GALET trött och hade huvudvärk nästan hela dagen. Men imorgon blir det bara jobb från 12.30 till 19 vilket är ju helt okej! ;)
 
Anywaysssss. Har hämtat ut och fått lite paket på posten idag, men visar all skit imorrn eller när jag orkar haha.. Orkar nog inte ens fixa tidsinställda inlägg tills imorrn.. Ska nog bara ta bort sminket, ta en cigg och glo serie och somna. Fan vad skönt att sova. 
 
Och vill ni veta något ASCOOLT?!! Nej skoja det är inte coolt alls, men jag dödade en spindel i förrgår, och då regnade det igår. Och igår dödade jag en till spindel, och så regnade det idag. Ska inte döda mer spindlar HEHEH. random.
 
Pusssshej!
 
 

CEk

Modigt finaste! <3

Svar: <3
Adeline

2012-08-01 @ 00:30:35