Nyårslöften? ✞

Brukar oftast inte vilja ha några såkallade nyårslöften. För jag vet att jag suger på att hålla dom, haha. Men sådär skulle min "lista" iallafall se ut om jag bestämmer mig för att ha några! Jag vet att jag kanske inte kommer shoppa mindre eller kunna höja mina betyg speciellt mycket, men ah, försöka kan man väl. Och att vara vegetarian i ett år till kommer nog bli superenkelt iaf, haha! <: 
 

Jag har gjort ett liknande inlägg på min blogg haha ^^ Hur länge har du varit veg?

Svar: Jaså! :D Snart 6 år ;* Antar att du också är veg? :D
Adeline

2012-12-31 @ 12:00:04

härlig blogg :)

Svar: tackar :D
Adeline

2012-12-31 @ 12:08:45

Sv: Åh där ser man! Ja de är jag ^^

Svar: sv; Åh vad bra (; Hur länge har du vart det? :D
Adeline

2012-12-31 @ 19:37:26

Sv: Jag har varit veg ca ett halvår, men var de för några år sedan men mådde inte bra av de, somnade på lektionerna osv! Men nu har jag läst på och lärt mkt mkt mer om vad som ska ätas osv ^^

Svar: Ah okej :D Asså jag tycker quorn, falafel osv är godare än kött så trivs sjukt bra med det :D
Adeline

2013-01-03 @ 19:27:03

Sv: ja de är fett mkt godare! ^_^
Varför blev du veg då? :)

Svar: Jag älskar djur, så tanken av att äta dem och att de har behövt dö för mitt ego gjorde att jag helt enkelt blev äcklad haha. :* Själv då? <:
Adeline

2013-01-05 @ 11:34:16

Sv: Jo samma här! Plus att jag tycker de är hemskt att man föder upp massa djur bara för att dem ska ätas upp! :(

2013-01-06 @ 17:52:23