Åh.. snö?!

Idag regnsnöade det, usch vad sur jag blev haha.
Det ska ju bli vååår! Sommar! nivet, short och högklackat!
Linnen och solbrillor!

På tal om högklackat, har ju ett par nya som jag verkligen vill börja
använda nununu! Men lite omöjligt att gå i dom när de är vattenpölar överallt,
och dessutom grus på varenda gata. Lite svårt att gå u grus med 16 cm klack? haha!

Ahja, snart kan jag nog iallafall börja använda dom rosa leopardklackskorna. 
De är la nice? ;)
Sådär ser dom ut vavava!




En bajskörv :D

Har du typ slutat att blogga? Du bloggar ju nästan ALDRIG.. :( Senast var ju i Mars.. :( Men du får ju blogga hur mkt du vill, fast dt e rätt tråkigt..

2011-09-01 @ 17:15:09
En bajskörv :D

OJ! xD Jag visste nt att dt fanns mer inlägg efter, för jag kom till dt här när jag sökte..? o_O HAHA

2011-09-01 @ 17:17:30